نیویورک روزانه رکورد خود را به تنوع و شمول، در داخل و خارج

رندی پارکریورک دیلی رکورد منتشر شده در 6:14 صبح EDT Aug 20, 2020هر از چند وقت، واقعیت به ما سیلی می زد تا به م

توسط NEWSWORLDS در 30 مرداد 1399

هر از چند وقت، واقعیت به ما سیلی می زد تا به ما یادآوری کند که ما هنوز کسی نیستیم که هدفمان باشد.

اين جور سيلي هاي مفيدي که تو تابستون از دخترم به مياد

او در بهار امسال از کالج فارغ التحصیل شد، و من و همسرم از این که او و پسرم را در خانه خود از طریق هرج و مرج سال 2020 سپاسگزار بوده است. این شده است جذاب، humbling و حتی طنز آمیز برای دیدن واکنش های خود را به بحران های همه گیر و فریاد برای عدالت نژادی.

مردم تمایل دارند که تمام تاریخ را به عنوان شروع با آنها نگاه کنید. خشم بی عدالتی در سال های اخیر به تمام منشور برای دخترمن تبدیل شد، و او انتظار تغییر فوری را داشت. من و همسرم گوش می دیم و تشویقش می کنیم که این موضوع را در یک زمینه وسیع درک کند. اما او با عصبانیت سوء استفاده های اخیر توسط پلیس و تبعیض توسط "کارن" در سراسر کشور فهرست. تا جایی که به او مربوط می شود، هیچ جنگی علیه نژادپرستی که تا این حد به راه می انداختند اهمیت ی نخواهند داشت زیرا در نگاه او هیچ جنگی علیه نژادپرستی به موفقیت ندست.

عدالت در شهر من: بذر های فعالیت نوجوان در یک بچه 5 ساله ترسه دار کاشته شد

حفاری عمیق تر: به نقل از قدرتمند که در پاسخ به شهرستان یورک به تبعیض نژادی همه گیر، اکتشاف

من مجبور بودم که وقتی این و شنیدم یه کم روح مبگردم احساس می کنم شغل من به مبارزه با بی عدالتی اختصاص داده شده است. من در نیویورک روزانه رکورد / یکشنبه اخبار بیش از 30 سال بوده است. اولین داستان من به عنوان یک خبرنگار تمام وقت، حدود ۱۰۰ ادعا از خشونت پلیس علیه یک بخش بود. اتاق خبر ما کمک کرد تا آشکار شود که واقعا در طول شورش های مسابقه دهه 1960 اتفاق افتاده است. ما سخت تلاش می کنیم که سفید شویی را معکوس کنیم -- کاملا به معنای واقعی کلمه -- تاریخ.

اما دخترم درست ميگه

جنگ با وجود تمام آنچه که انجام شده است هرگز به پایان می رسد. این کار جز پایه ای است که رهبران جدید آزادی را برای همه گسترش خواهند داد.

روزنامه نیویورک دیلی رکورد / یکشنبه نیوز کار ادامه دارد ، و بنابراین من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن آنچه که ما به عنوان یک سازمان رسانه ای انجام داده اند ، آنچه ما انجام می دهند و امیدواریم که برای به انجام رساندن :

گذشته ما

صاحب و سردبیر دیلی رکورد نیویورک سلف فوری روزنامه و دیلی، یک جنگ طلب غیر قابل عذرخواهی بود. J.W. Gitt برای حقوق مدنی از اتاق خبری خود را در مرکز شهر نیویورک مبارزه می کرد، در برابر خشونت پلیس، در معرض بی حقوقی در مسکن و اشتغال و استخدام رابرت Maynard، که تبدیل به اولین آفریقایی آمریکایی که صاحب یک روزنامه کلان شهری بزرگ -- در اوکلند، کالیفرنیا. Maynard همچنین در راه خود موسسه آموزش روزنامه نگاری را که بیش از 1000 روزنامه نگار رنگ تربیت کرده است، را نیز راه می دهد.

سلف من به عنوان سردبیر اجرایی جیم مک کلور است، که در حال حاضر یکی از تاریخ نگاران مهم شهرستان یورک است. جیم خود را به عنوان یک جنگ صلیبی توصیف نمی کند، اما کار دقیق و سازگار او به عنوان یک ویراستار، وبلاگ نویس، ستون نویس، نویسنده و سخنران عمومی به روشن کردن تجربه های متنوع در یورک به گونه ای کمک کرده است که کامل تر و قابل دسترس تر از همیشه باشد.

برای 30 سال، او تلاش روزنامه نگاران ما را به داستان هایی که منعکس کننده تمام مردم در جامعه ما رهبری کرد. در ادامه کار خود را در میدان شهر یورک و رترو یورک و جاهای دیگر، جیم تقریبا ً روزانه ما را به یاد چهره های پنهان تاریخ و مردم رنگ که جامعه ما را امروز رهبری می کنند، می کند.

روزنامه دیلی رکورد همچنین به ایجاد طرحی برای پرداختن به اختلاف عمیق مربوط به نژاد و درآمد در شهرستان یورک کمک کرد. گزارش راسک ۱۹۹۶ به روز شده است و هنوز هم به عنوان یک راهنمای معتبر برای بهبود پلیس، مسکن، آموزش و پرورش و فقر ایستاده است.

طرح ایناست: گزارش راسک به ما نشان می دهد که چگونه می شود مشکلات بحرانی ترین شهرستان یورک را حل کرد

تلاش های امروز ما

کارکنان اتاق خبر ما از 19 روزنامه نگار به گفتن داستان های هر در جامعه ما اختصاص داده شده است، اما مهم است که کارکنان ما نیز منعکس کننده جامعه ما است. در چند سال گذشته، استعدادروزنامه نگاران یاس واهن هال، کامرون کلارک، ماریانا ولوسو و کوین مور به بازگفتن این داستان ها کمک کرده اند. دیدگاه های آنها به عنوان روزنامه نگاران سیاه و سفید و لاتین کمک می کند تا چشم ما را به چشم انداز محیطی گسترده تر باز.

بیشتر: اتاق خبری متنوع ی برای موفقیت ما حیاتی است. در اینجا یک نگاه به کارکنان YDR

متاسفانه، Veloso و مور به تازگی تصمیم گرفتند به زادگاه خود بازگشت به دنبال حرفه خود. مهم خواهد بود که ما همچنان به استخدام و حفظ نیروی کار متنوع است. در واقع، شرکت مادر ما، گانت، آنقدر مصمم است که نیروی کار فراگیرتر، متنوع تر و منوتهی تر بسازیم که در عموم مردم قصد خود را برای دستیابی به برابری نژادی اعلام کرده است -- با تمام اتاق های خبری خود که منعکس کننده جوامع خود --- تا سال 2025 است.

وان هال تلاشی را پیش رو دارد تا به ما کمک کند تا ارتباط بهتر با جوامع سیاه و لاتین برقرار کنیم تا اطمینان حاصل شود که ما گوش می کنیم و نه فقط صحبت می کنیم. هفته بعد، به عنوان مثال، او به چندین رهبر سیاه پوست در یک سری از مکالمات در فیس بوک زنده ملحق خواهد شد. ما را در فیس بوک برای جزئیات بیشتر دنبال کنید.

ما همچنین در حال همکاری با La Voz لاتینا در مرکزی پا., یک سازمان منطقه ای دو زبانه, برای پیدا کردن راه های جدید برای به اشتراک گذاشتن اخبار ما با مخاطبان لاتین و به اشتراک گذاشتن اخبار خود را با خوانندگان ما.

-چي پيش رو داريم

ما متعهد به استخدام و حفظ کارکنان است که منعکس کننده جامعه ما خدمت می کنند.

ما به دنبال تامین بودجه برای پروژه گسترده ای برای کشف ریشه ها و راه حل های فقر در مرکز پنسیلوانیا و انتشار این کار به زبان اسپانیایی و انگلیسی است.

مایکل نیوسهمی: از رشد فقیر در جنوب جدا، او بالا رفت.

زنان قرن: لورتا کلایبورن، تیلور سویفت، در میان زنان الهام بخش پا.

همچنین، ما اعضای انجمن های سیاه و لاتین خود را دعوت می کنیم تا با ما، به طور خصوصی و عمومی، صحبت کنند تا به ما کمک کنند تا ببینیم چه چیزی را از دست داده و چگونه می توانیم بهتر کار کنیم. ما میزبان و شرکت در انجمن های مختلف است که اجازه می دهد ما را به شنونده بهتر است.

در صفحات مقاله ما، در ydr.com و در فیکس یورک، ما همچنان به استقبال از همه صداها و به دنبال چشم اندازهای تازه و چهره های جدید، تشویق یک گفتگوی سالم به روشنگری و هدایت تمام محله های این جامعه است.

ما بايد خودمون رو نجات بديم

ميخوام دخترم از سختي هايي که توسط کساني که قبلش اومدن بهتر قدرداني کنه تاريخ از ديروز شروع نشده ما هرگز نباید بر کسی که شجاعت ایستادگی در برابر آنچه درسته، چشم بداریم و یا براق کنیم.

اما من باید به او و بسیاری دیگر گوش امروز هنگامی که آنها فریاد درد، زمانی که آنها می گویند آنها صبوری در انتظار عدالت برای خود و یا دیگران.

همه ما باید به این صداها گوش کنیم و خودمان را به جنگ خوب سرخ کنیم.

رندی پارکر سردبیر اجرایی پنسیلوانیا مرکزی برای شبکه امروز ایالات متحده آمریکا است. رسیدن به او در 717-880-9719 یا rparker@gannett.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن