York County پزشکی قانونی: در اینجا چگونه COVID مرگ و میر شناخته شده است. اعداد اغراق آمیز نیست

نظرPam, گی منتشر شده 1:19 PM EDT Jun 30, 2020فقط با طبیعت از نوع کار من به عنوان York County پزشکی قانونی خواس

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

نظر

فقط با طبیعت از نوع کار من به عنوان York County پزشکی قانونی خواسته من بسیاری از سوالات در مورد COVID-19. و در حالی که من یک متخصص گاهی اوقات دوستان و خانواده و حتی افرادی که من نمی دانم به نظر می رسد می خواهید بدانید که افکار من در مورد این موضوع. من به تازگی تصمیم به مقابله با یکی از شایع ترین سوالات از من خواسته. در حالی که وجود دارد هنوز هم برخی که نمی خواهد با من موافق من امیدوارم که کسانی که انتخاب می کنید به خواندن پاسخ من را حداقل از طریق خواندن به پایان برای درک بهتر دیدگاه من.

سوال/نظر من شنیدن اغلب از کسانی که در اطراف من . . . "هیچ راهی وجود دارد که بسیاری از مردم مردند از COVID-19! اعداد را به شدت اغراق شده است. آنها خواستار هر کسی که می میرد از بیماری های قلبی و یا بیماری های ریوی یک COVID مرگ در صورتی که تست مثبت برای COVID!"

اکثریت قریب به اتفاق ما که گواهی گواهی مرگ – پزشکان خو یش و بازرسان پزشکی – کمی نا امید زمانی که ما از شنیدن چنین تعمیم و بنابراین من قصد دارم به انجام بهترین من برای توضیح . . .

زمانی که پزشکان خو یش یا بازرسان پزشکی گواهی کاغذ گواهی مرگ در مرگ و یا در دفتر ما وضعیت را وارد کنید آن را به صورت الکترونیکی به دولت EDRS (الکترونیکی مرگ در سیستم ثبت نام ) ما ارزیابی بسیاری از چیزهایی که قبل از ورود به علت نهایی مرگ.

اول نگاه کنیم و فوری شرایط اطراف مرگ. بود وجود دارد یک تغییر اخیر در فرد پایه سلامت وضعیت ؟ اگر چنین است ، آیا این تغییر باعث تشدید هر موجود از قبل بیماری یا آسیب دیدگی و یا منجر به سایر بیماری یا آسیب ؟ وجود دارد تروما یا بیماری که باعث شد در تمام یا بخش ؟

در رابطه با تروما بدون در نظر گرفتن چگونه پیش اگر بیمار هرگز بهبود و یا حداقل به خود را پایه و نبود تروما آنها به احتمال زیاد هنوز هم زنده باشد و سپس آن را معمولا می شود پزشکی قانونی و یا معاینات پزشکی مورد. پزشکی قانونی و یا معاینات پزشکی است بنابراین تنها کسی که می تواند گواهی تروما مربوط به مرگ است. یک پزشک نمی تواند. و تروما به طور کلی جایگزین هر گونه بیماری زمینه ای (مانند بیماری های قلبی یا حتی COVID-19) و اشاره کرد که این ضربه باعث مرگ.

برای مثال اگر یک بیمار مبتلا به زوال عقل می افتد و می شکند هیپ سپس می میرد و سه ماه بعد از پنومونی مربوط به این سقوط پس از آن پنومونی با توجه به سقوط می شود علت اصلی مرگ مبتلا به زوال عقل به احتمال زیاد به عنوان کمک. و یا اگر آنها یک مغز خونریزی از سقوط و آن را با توجه به ضربه حتی اگر آنها به پایان مرحله بیماری کلیوی است, آن است که یک واقعه مربوط به مرگ با بیماری های دیگر کمک. و یا اگر آنها در برخورد با یک خودرو به عنوان یک کودک دهه قبل و پس از فوت یک زندگی بودن بستری و مراقبت های وابسته به, اگر این بیماری که فرآیندهای کوتاه زندگی خود را می توان برداشت کرد که برخورد با یک وسیله نقلیه پس از آن واقعه مربوط. و راننده خودرو می تواند در واقع مواجه با اتهامات بسیاری از سال بعد. آن نیست که تصادف دهه قبل از, کودکی که مرده به عنوان یک فرد بالغ به احتمال زیاد هنوز هم زنده باشد و در نتیجه مرگ خود است که به علت تروما و بدون توجه به آنچه شرایط اساسی آنها به دست آورد حتی اگر مربوط به تروما (مثل COVID-19). بنابراین ما نمی گواهی تروما مربوط به مرگ و میر به عنوان با توجه به COVID-19!

بیشتر: دهه از عشق: زن و شوهر جشن 74 سال از ازدواج در COVID قرنطینه

بیشتر: نیویورک شهرستان می تواند به توقف کار خوب آن را انجام می دهند در برابر COVID-19

ما در تمام نگاه قبل از بیماری های موجود و یا co-morbidities فرد بود. بنابراین حتی اگر کسی تا به حال بیماری های قلبی, بیماری های ریوی, بیماری های کلیوی و.... اگر آنها به حال شده است عملکرد در همان سطح و برای برخی از زمان و ناگهان شما با COVID-19 و COVID-19 تشدید هر یا همه کسانی که بیماری و سپس COVID خواهد بود بخشی از علت مرگ و یا اغلب به عنوان یک عامل مؤثر همراه با بیماری های دیگر ذکر شده است. اگر وجود دارد هیچ دیگر بیماری های حال حاضر تا COVID, COVID خواهد شد و سپس علت اصلی مرگ است. COVID نیز اغلب علت اصلی مرگ اگر بیمار انجام شده بود خوب قبل از تبدیل شدن به آلوده به COVID و دیگر بیماری های زمینه ای هستند که اغلب ذکر شده در گواهی فوت, اما نه به عنوان اولیه باعث می شود.

بسیاری از فکر و کار می رود به صدور گواهی مرگ و خو یش و بازرسان پزشکی که پزشک معالج اغلب نقد و بررسی به معنای واقعی کلمه صدها نفر از صفحات مدارک پزشکی در هر بیمار به طوری که ما می تواند تبدیل به آشنایی با بیماری زمینه ای و درمان ما decedents با تجربه قبل از مرگ خود. ما همچنین بررسی و تایید طبیعی مرگ و میر زمانی که پزشک نمی تواند برای برخی از دلیل (مانند بودن مجوز در دولت از مرگ) و یا زمانی که آنها کاهش به گواهی. خوشبختانه منطقه ما بیمارستان ها در حال حاضر پزشکان آموزش دیده در الکترونیکی مرگ در سیستم ثبت نام که قادر به گواهی COVID-19 مرگ (مرگ طبیعی) در یک زمان کوتاه پس از مرگ است. که وجود نداشت تا زمانی که این بیماری همه گیر که می توانست تا حد زیادی افزایش یافته است به پزشکی قانونی و معاینه های پزشکی را بار آن را به حال تغییر نکرده است.

زمانی که پزشکان خو یش و بازرسان پزشکی گواهی مرگ ما نمی پایه یافته های ما در ما سیاست است. ما تصمیم بر اساس دانش ما پزشکی و/یا یافته های تحقیقی و آموزشی ما قرار گرفته اند. خو یش و بازرسان پزشکی با استفاده از همین مفاهیم در ساخت ما تعیین COVID مرگ و میر که ما انجام می دهیم با ما تروما مربوط به مرگ و میر. نبود COVID-19 ممکن است آنها هنوز هم زنده است ؟ اگر پاسخ "بله" و سپس مرگ است که به احتمال زیاد مربوط به COVID-19. آیا آنها تا به حال به خود را پایه پس از تشخیص با COVID-19? اگر پاسخ "نه" و سپس مرگ است و به احتمال زیاد COVID-19-مربوط است.

در حال حاضر که دولت به من اجازه داده است برای دسترسی به لیست خود را از نیویورک شهرستان COVID مثبت و میر تعداد ما از نزدیک تراز – متاسفانه در 40s در حال حاضر به عنوان گزارش به دفتر ما اما افزایش کمی سرعت سریع تر از آنها بوده است. آنها با چند برخی از ساکنان نیویورک شهرستان, برای مثال, مرگ در دیگر شهرستانهای اما نگه داشتن خانه خود را در نیویورک - بنابراین آنها در حال شمارش به عنوان یک York County مرگ است. که با توجه به راه گواهی فوت ساختار - برای اپیدمیولوژیک اهداف است. و ما تعداد کمی گاهی اوقات به سادگی با توجه به این واقعیت است که بسیاری از خانه سالمندان پزشکان هنوز گواهی با استفاده از دست نوشته/مقاله گواهی مرگ باعث کمی تاخیر در پردازش در حالی که بیمارستان و پزشکان و خو یش و بازرسان پزشکی را وارد کنید و همه چیز را تقریبا بلافاصله به سیستم الکترونیکی. آن است که یک سیستم کامل? هیچ. اما آن چه ما در حال حاضر - امیدوارم باز برای روشن شدن و بهبود در آینده است.

و ما شده اند تا حد زیادی در امان چه بسیاری از شهرستانهای اطراف را با تعداد زیادی از مرگ و میر در امکانات در استان ها در بخش های دیگر دولت است. اما به عنوان کسی در بهداشت و درمان می تواند به شما بگویم که می توانید بر روی یک سکه بوده و در حال تغییر ما بیشتر تعامل اجتماعی و در نتیجه آن همچنان مهم است برای نظارت بر اعداد. اما مهمتر از همه ما نمی توانیم فراموش کنیم که هر عدد نشان دهنده یک شخص, یک کسی که اغلب پر جنب و جوش و پر از زندگی قبل از قرارداد COVID-19. مهم نیست که چه سن خود آنها را پشت سر بگذارید متعدد عزیزان را ویران کرد نه تنها با از دست دادن بلکه با زمان سرقت از آنها به طور معمول صرف به سرند و می گویند خوب خداحافظی. که آسیب غیر قابل برگشت است و تاثیر آن در پشت سمت چپ برای بقیه زندگی خود را.

بنابراین من (و بسیاری از پزشک قانونی و معاینات پزشکی همکاران) واقعا بر این باورند که وجود دارد است که بسیاری از COVID مرگ و میر - و به احتمال زیاد بیشتر - فقط با توجه به این واقعیت است که وجود دارد بسیاری از کسانی که فوت کرده اند با علائم بودند که هرگز آزمایش یا آزمایش منفی در ابتدا و ممکن است برسد. هر یک از ما می تواند به شما سناریوهای متعدد که در آن ما بر این باورند که به احتمال زیاد اتفاق افتاده است. شما ممکن است با من موافق و خوب است. من فقط توضیح داد که چرا بسیاری از ما درگیر در بهداشت عمومی بر این باور اعداد. و ما در حال آوردن سیاست به آن است. ما اعتقاد داریم بر اساس تجربه ما در بهداشت عمومی و نزدیک خط مقدم تجربه ما تا به حال با این بیماری همه گیر در حال انجام. آن است که بسیار مأیوس کننده به کار دهه در یک زمینه شما را دوست دارم با همکاران و مربیان است که کارشناسان در این زمینه خود را فقط به بود و بارها گفته است که داده ها و یافته ها "همه با انگیزه های سیاسی".

من قطعا درک کنند که شفاف تر داده و چگونه آن را به دست آمده کمتر ظن وجود دارد ، کسانی که می دانند من نیز می دانم که من می گفت که از زمان شروع این بیماری همه گیر. است که چرا ما را حفظ کرده است و یک سنت از ارائه به عنوان مقدار واقعی زمان مرگ داده که ممکن است به درخواست اشخاص. زمانی که مردم می توانید ببینید و درک داده های آنها پس از آن می توانید بر روی آن عمل به نفع کل جامعه است.

و آن است که کار من به عنوان یک مقام رسمی دخیل در بهداشت عمومی را برای ریختن به نور در آنچه که من را به عنوان یک مورد سلامت روند و سعی کنید به کار با دیگران برای تعیین چه اقداماتی را برای جلوگیری از چنین سلامت روند. که در واقع تعریف شده به عنوان بخشی از پزشکی قانونی ، آن چه ما با ما دیگر نگرانی های بهداشتی در این جامعه مانند مواد مخدر اپیدمی خودکشی اپیدمی خشونت اسلحه و نوزاد, خواب مرگ, به نام چند. ما در حال سازگار در آموزش عمومی در مورد کسانی که آفات – و ما همچنان به آموزش در مورد حقیقت در مورد COVID-19.

Pam, گی, است, نیویورک شهرستان, پزشکی قانونی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب