PIAA حرکت می کند و نزدیک به کاهش تعداد کشتی وزن طبقات

تام Reisenweber ایری فردا-اخبارمنتشر شده 7:02 PM EDT Jun 15, 2020این PIAA در زمان یک گام دیگر به سوی کاهش وزن

توسط NEWSWORLDS در 26 خرداد 1399

این PIAA در زمان یک گام دیگر به سوی کاهش وزن کشتی کلاس از 14 به 13 روز دوشنبه در آخرین جلسه هیئت مدیره.

این PIAA به تماشای یک نمایش توسط چندین وکلا و شنیده از سابق Edinboro مربی ورزشی جورج رابرتز است که یک عضو از ملی ورزشی مربیان کانون برشمرد و در مورد این ایده از کاهش میزان کلاس. این گروه به شدت در برابر کاهش و اشاره به سلامت و ایمنی کشتی گیران به دو دلیل.

قبل از ارائه PIAA پزشکی ورزشی کمیته مشورتی انداخت حمایت خود را از پشت کاهش.

پس از ارائه به هیئت مدیره تصویب یک حرکت برای کاهش وزن طبقات از 14 به 13 در خواندن دوم و اساس. هیئت مدیره باید به تصویب یک بار دیگر آن را در ماه جولای آن را به اثر.

بیشتر: GameTimePA نام 2019-20 نیویورک-Adams دبیرستان, کشتی کج all-stars

بیشتر: برادرانه دو: سابق نیویورک شهرستان, ستاره کشتی گیران استخدام به اجرا مرکزی نیویورک برنامه

هیئت مدیره نیز به تصویب یک مکمل رد صلاحیت مجازات برای ejections. زمانی که مربیان یا ورزشکاران خارج از مسابقه آنها به حالت تعلیق در زیر مسابقه.

این PIAA گذشت زبان در یک سوم و پایانی اساس توصیه است که می گوید "هر مربی و/یا اونا که خارج از مسابقه توسط یک دولتی دبیرستان انجمن به رسمیت شناخته شده و/یا ثبت نام رسمی و یک جزء از تخلیه است, مقابله با, تماس با و یا پرداختن به یک مربی شرکت کننده و یا رسمی با استفاده از ناپاک یا مبتذل زبان قومی یا نژادی حساس نظرات و یا تماس فیزیکی رد صلاحیت خواهد شد از رقابت برای باقی مانده از روز و به صورت دو بعدی (2) مسابقات از جمله مسابقات در دو (2) روز مسابقه از همان سطح (تیم اول دانشگاه یا دانشکده در تاریخ تیم اول دانشگاه یا دانشکده و یا در غیر این صورت) از رقابت ها که از مربی و/یا شرکت کننده بود که قبلا رد صلاحیت شده."

از آن خواهد شد تا به حکم مقامات اگر از خارج مربی یا بازیکن واجد شرایط برای دو-بازی تعلیق. وجود یک فرایند تجدید نظر اما فقط در دو شرایط. یک مربی یا بازیکن می تواند درخواست تجدید نظر در صورت وجود تفاهم به یک مربی و یا بازیکن و یا استفاده نادرست از قانون است. حکم رسمی نمی تواند به دادگاه تجدید نظر با توجه باب لومباردی به PIAA مدیر اجرایی.

کمی وجود دارد بحث و گفتگو در مورد COVID-19 اما لومباردی گفت که در واکنش به رژیم صهیونیستی است. تام گرگ high school sports دستورالعمل بوده است "به شدت مثبت است." او گفت که برخی از مدارس شروع به کار کردن با پروتکل های در محل, اما بسیاری از آنها هنوز هم کار را از طریق پروتکل به هیئت مدیره تایید شده است.

این PIAA تایید تمام حذفی براکت برای آینده چرخه در یک سوم و پایانی خواندن اساس به جز بسکتبال. بسکتبال براکت تصویب شد در اولین خواندن اساس به دلیل چگونه در اواخر جدید کلاس بیرون آمد این بهار. این PIAA است به احتمال زیاد به حالت تعلیق پروتکل در ماه جولای به بسکتبال داخل پرانتز به معنی تایید هر گونه توصیه برای تغییرات از عمومی یا مدارس باید قبل از ژوئیه نشست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب