استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس

این ها همه جزئیات مهمی هستند که شما قبل از شروع پروژه با پیمانکار خود باید در مورد آنها صحبت کنید تا نقشه است

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این ها همه جزئیات مهمی هستند که شما قبل از شروع پروژه با پیمانکار خود باید در مورد آنها صحبت کنید تا نقشه استخر شما کامل شود. چگونه استخر را طراحی کنیم؟ بسیار مهم است که در این مرحله مجوز ساخت و ساز مسکونی خود را در پرونده داشته باشید. در این مرحله انتخاب سرامیک و رنگ و طرح آن در نما و زیبایی استخر بسیار مهم است بنابراین باید در این مرحله با پیمانکار به خوبی صحبت کنید و نظر و سلیقه خود را بیان کنید. استخر نباید زیر سیم تلفن و سیم های برق احداث شود، یا مستقیماً روی خطوط فاضلاب مدفون، کابل های برقی ساخته شده باشد. تلفن تماس ۱۴۰۰۰ ۲۲۷ ۰۲۱ - ۰۹۱۲۰۷۰۴۰۳۷ اما با خواندن این مقاله دیدگاه خوبی در مورد اجرای استخر توسط خود یا یک پیمانکار حرفه ای بدست می آورید. استخر پیش ساخته معمولا قابلیت حمل و نقل بسیار آسان و سادهای داشته و در هر مکانی قابل استفاده هستند. استخر پیش ساخته , فروش استخر های پیش ساخته اینتکس برزنتی و فایبرگلاس با ابعاد مختلف و قیمت استخر پیش ساخته ارزان در نمایندگی فروش استخر پیش ساخته فریمی و intex در سایت استخر ایرتکس در ایران ، خرید استخر پیش ساخته bestway در فروشگاه اینترنتی استخر های پیش ساخته و آماده و پرتابل و انواع استخر پیش ساخته روکار برای ویلا و قابل حمل و استخر های متحرک با نصب سریع و آسان.

Th​is art ic le has been cre at᠎ed with GSA​ C​on᠎te nt G enerat or Demov er sion !

اتصالات مستحکم ، نردبان ریلی جهت امنیت بیشتر کودکان در صورت عدم استفاده از استخر ، پمپ تصفیه آب ،زیر انداز جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی و مهار اشیا تیز برروی زمین هنگام راه اندازی اولیه استخر و روکش استخر جهت صرفه جویی در مصرف آب به جهت تمیز نگه داشتن آب و عدم تعویض آب و بسته بندی مناسب و استاندارد ، کیسه حمل و قیمت مناسب و همچنین چاپ بسیار زیبای سرامیکی ظریف داخل استخر موجب شده تا این استخر خانوداگی اینتکس یکی از پرفروش ترین ها ازمحصولات اینتکس به شمار بیاید.در کف این استخر دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده که عمل تخلیه آب را آسان کرده است . این استخر ها نیازی به هیچگونه عایق بندی نداشته و برای راه اندازی نیزای به پایه و تکیه گاه نیز ندارد. سپس رینگ قفل کننده ضخیمی در محیط استخر قرار دهید. ورق های زینکالیوم نسبت به رطوبت و شرجی بودن محیط و تماس مستقیم با آب بسیار مقاوم تر می باشند. در صورت بروز نشتی باید نسبت به پیدا کردن محل آن و ترمیم آن نقطه اقدام نمود . یکی از ویژگیهای استخر پیش ساخته نسبت به استخرهای بتنی و سنتی این است که نصب و راه اندازی آنها نیاز به زمان بسیار زیادی نداشته و در کمتر از 3 ساعت میتوان یک استخر پیش ساخته با تمام تجهیزات را راهاندازی کرده و از آن استفاده کرد.

پر کردن پشت پوسته استخر سوییم پلاس : بعد از لوله کشی استخر باید استخر را با آب پر کنید و پشت استخر پیش ساخته را با سنگ ریزه پر کنید. این میلهها و طوقههای بتنی با سنگ ریزه کاری میکنند تا استخر در جای خود ثابت شود. برخی از تولیدکنندگان استخر فایبرگلاس زمان و منابع زیادی را سرمایه گذاری کرده اند. این فروشگاه دارای سابقه بلند بالایی می باشد که از ابتدا اقدام به عرضه محصولات اینتکس به ویژه استخر اینتکس در ایران با ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش کرده است و در واقع لذت خرید محصولات اینتکس را می توانید در ایران بچشید . شرکت آبزیناب با کادر تخصصی خود توانسته با استفاده از بروز ترین تکنولوژی دنیا با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین استخرها و تجهیزات آبزی پروری را تولید کند و با ضمانت و خدمات پس از فروش خود در کل کشور و حتی خارج از کشور به شهرت در ساخت استخر پیش ساخته پرورش ماهی در جنس و ابعاد مختلف رسیده است چرا که برندی جهانی بوده و استاندارد های اصلی را پاس کرده اند. داشتن استخر یک ایده عالی است چون شنا یکی از بهترین ورزشها و تفریحات انسان امروزی است.

استخر پیش ساخته یکی از بهترین محصولاتی به شمار میرود که از جنس پی وی سی و یا برزنت قابل تولید بوده و کارایی بسیار زیادی نیز دارد. زیرا این استخرها دارای ظرفیت بالایی بوده و کارایی بسیار مناسبی دارند. استحکام بسیار مناسبی که استخرهای پیش ساخته دارند باعث شده تا این نوع از استخرها به ندرت دچار آسیب دیدگی شوند. همچنین برای این تجهیزات دسترسی مناسبی در نظر گرفته شود. برای مشاوره، خرید و اطلاع از جزئیات قیمت استخر و جکوزی فایبرگلاس هانا روی متن لینک شده کلیک کنید. در استخر بتنی بعد از این مرحله آرماتوربندی، قالب بندی، سیم کشی، لوله کشی و بتن ریزی می شود. اما مراحل ساخت استخر، شامل اول: مشخص کردن مکان احداث، جانمایی و مکان یابی، دوم: مرحله طراحی نقشه کشی و پلن آن میباشد، سوم: مرحله حفاری و گودبرداری، چهارم: تسطیح خاک، پنجم: آرماتوربندی، ششم: لوله کشی، هفتم:سیم کشی، هشتم: بتن ریزی و عایقکاری، نهم: سرامیک کاری استخر و دهم: نصب سیستمهای استخر میباشد که در ادامه به تفصیل به آنها می پردازیم. بیایید با یکدیگر بیشتر در رابطه با ویژگی های هر کدام از این استخر ها اطلاعات کسب کنیم.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402